شارژ کپسول اف ام  fm200

کپسول ام اف 200 ﺑﺮای ﺧﺎﻣﻮش ﮐﺮدن آﺗﺶ ازﻃﺮﻳﻖ ﺣﺬف ﺿﻠﻊ ﺣﺮارت و ﺣـﺬف ﺿﻠﻊ اﮐﺴﯿﮋن ﻋﻤﻞ ﻣﯽ ﻧﻤﺎﻳﺪ. ﺑﺪﻳﻦ ﺗﺮﺗﯿﺐ این گاز وارد زﻧﺠﯿﺮه ﺷﯿﻤﯿﺎﻳﯽ ﺣﺮﻳﻖ ﮔﺸﺘﻪ و ﺗﺤﺖ ﺣـﺮارت ﺑﺎﻻ ﺗﻮﻟﯿﺪ رادﻳﮑﺎلهای آزاد ﻓﻠﺰ ﻣﯽ ﻧﻤﺎﻳﺪ.

ﺳﭙﺲ اﻳﻦ رادﻳﮑﺎل ها ﺑﺎ اﮐﺴﯿﮋن ﻣﻮﺟﻮد درﺣﺮﻳﻖ ﺗﺮﮐﯿﺐ ﺷﺪه وﺿﻤﻦ ﻣﺼﺮف اﮐﺴﯿﮋن و ﺣﺬف آن ﮐﻪ ﻣﻨﺠﺮﺑﻪ ﻧﺎﻗﺺ ﻣﺎﻧﺪن ﺳـﯿﮑﻞ ﺣﺮﻳـﻖ ﻣـﯽ ﮔﺮدد. ﺑﺪﻟﯿﻞ ﮔﺮﻣﺎﮔﯿﺮ ﺑﻮدن واﮐﻨﺶ ﺣﺮارت ﺷﻌﻠﻪ را ﻧﯿﺰ ﺟﺬب ﻣﯽ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ. ﭘﺲ از ﺗﺨﻠﯿﻪ ﮔﺎز FM200 ﻋﻤﻠﯿﺎت اﻃﻔﺎء آﻏﺎز ﺷﺪه و ﺑﻪ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﮐﻮﺗﺎھﯽ ﺣﺮﻳﻖ مهار ﻣﯽ ﮔﺮدد.

هر آنچه راجب شارژ کپسول اف ام ۲۰۰ باید بدانید


طول عمر گاز ها چقدر است ؟

گاز ها به صورت مایع بوده و کارایی آن بستگی  به شرکت سازنده دارد و در این مدت آنالیز آن از بین نمی رود. ولی سالیانه باید فشار گیج و درجه عقربه را چک نموده تا افت فشار آن کمتر از ۲۵ یا ۴۵ بار نداشته باشد. اگر فشار درجه کمتر از مقدار استاندارد بود باید مجدد گاز شارژ شود.


دستگاه هایی که برای شارژ استفاده می شود :

این دستگاه ها با جدیدترین تکنولوژی ها ساخته شده و گاز fm200 را از داخل مخزن وارد سیلندر می نماید و در نهایت با ترازوهای دیجیتال وزن آن بررسی می شود.


چه موقع سیلندر fm200 خود را شارژ کنید ؟

ما توصیه می کنیم که گاز fm200  خود را بلافاصله پس از تخلیه شارژ کنید. درست آن است که مدت زمان خالی بودن سیستم خود را به حداقل برسانید. به هر حال، آتش سوزی می تواند در هر زمان ایجاد شود، بنابراین خالی بودن سیلندر از گاز fm200 می تواند یک اشتباه پرهزینه باشد.

برای آشنایی با  کپسول FM200  و کسب اطلاعات در مورد فرآیند انجام آن در قسمت مقالات تا انتهای آن با ما همراه باشید.